دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ماه عسل+متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ماه عسل+متن آهنگ


آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : مهران خلیلی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

این آهنگ  تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل می باشد

 

دانلود

 

دانلود آهنگ  (128)
 
دانلود آهنگ  (320)
 

 __________________________ 

متن آهنگ

 

نشستم هواتو نفس میکشم  یه چند وقتیه حال من بهتره

دارم راه میفتم ببینم تهش منو این هوا تا کجا میبره

دارم راه میفتم ببینم تو رو تویی رو که یه عمره راهی شدی

مگه میشه رد شد نگاهت نکرد ببین توی آینه چه ماهی شدی

هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میکنم

هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میکنم

همه زندگیمو بگیری ازم بازم پای عشقه تو وا میستم

یه آدم تو دنیا نشونم بده بتونه بگه عاشقت نیستم

همه عمر من سجده کردم به تو من از حسرت غیر تو خالیم

هنوزم زمان پرستیدنت برام هیچ فرقی نداره کیم

هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میکنم

هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل میکنم

تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل میکنم

 _________________________ 

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

lori
ساعت13:32---23 تير 1392
dokhtar terekondi be ma ham yad bede ye omre refighemon bodi alan bayad begi weblog dari eyval dast mariza

پوریا
ساعت13:25---23 تير 1392
مرسی سارااااااااا فوق العاده بود به خصوص لینک کمکی برای دانلود آهنگشم حرف نداشت.
پاسخ:خواهش میکنم p:


lori
ساعت13:32---23 تير 1392
dokhtar terekondi be ma ham yad bede ye omre refighemon bodi alan bayad begi weblog dari eyval dast mariza

پوریا
ساعت13:25---23 تير 1392
مرسی سارااااااااا فوق العاده بود به خصوص لینک کمکی برای دانلود آهنگشم حرف نداشت.
پاسخ:خواهش میکنم p:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 23 تير 1394برچسب:دانلود,آهنگ,فرزاد فرزین,ماه عسل ,متن آهنگ,Farzad Farzin ,Mahe Asal,ساعت 13:3 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین